GÜÇLÜ REHBERLİK, BİLİNÇLİ TERCİHLER, NİTELİKLİ GELECEKLER
Tarsus İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Anteplioğlu, Şehit İshak İlkokulu ev sahipliğinde Esra Şemsi Konferans Salonu’nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Kurulu ve Mesleki Eğitim Planlama Değerlendirme Toplantısı’na katıldı.
REHBERLİK ÇALIÅžMALARI DEÄžERLENDİRİLDİ
Åžube Müdürleri Hanifi Başıbüyük ve Mehmet Bulut’un yanı sıra ilçedeki resmî ve özel okullarda görev yapan rehber öÄŸretmenler ile ortaokul ve mesleki ve teknik Anadolu lisesi müdürlerinin katıldığı toplantıda, yıl boyunca yürütülen rehberlik faaliyetleri deÄŸerlendirildi. Mesleki eÄŸitim alanındaki planlama ve yönlendirme süreçleri de ele alındı.
“DOÄžRU YÖNLENDİRME GELECEĞİ ÅžEKİLLENDİRİYOR”
Toplantının açılış konuÅŸmasını yapan İlçe Milli EÄŸitim Müdürü Mustafa AnteplioÄŸlu, öÄŸrencilerin akademik, sosyal ve duygusal geliÅŸimlerinde rehberlik hizmetlerinin önemli bir yere sahip olduÄŸunu belirtti. AnteplioÄŸlu, doÄŸru yönlendirme ve bilinçli tercihlerin öÄŸrencilerin geleceÄŸini ÅŸekillendiren temel unsurlar arasında bulunduÄŸunu ifade etti.
“ÖÄžRENCİLERİMİZİ GELECEÄžE HAZIRLIYORUZ”
ÖÄŸrencilerin ilgi ve yeteneklerini keÅŸfetmelerine rehberlik ettiklerini vurgulayan AnteplioÄŸlu, “ÖÄŸrencilerimizi tanıyor, ilgi ve yeteneklerini keÅŸfetmelerine rehberlik ediyor, onları geleceÄŸe hazırlıyoruz. Rehberlik hizmetleri ve mesleki eÄŸitim planlamaları sayesinde öÄŸrencilerimizin doÄŸru hedefler belirlemelerine, bilinçli tercihler yapmalarına ve potansiyellerini en iyi ÅŸekilde ortaya koymalarına katkı saÄŸlıyoruz” dedi.